Informacije o pošiljanju

Dostava

1. Dobavni roki
Naročene izdelke iz spletne trgovine Kemoton.si KEMOTON GRUPA dostavlja preko GLS. Dostava se izvrši 2-5 delovnih dni od dneva prevzema paketa iz našega skladišča. V primeru, da vas dostavna služba ne najde na naslovu, vam bo pustila obvestilo, kdaj in kje lahko sami prevzamete paket.

Dobavni roki ne vključujejo:

-dan prejema naročila/povpraševanja
-zamuda zaradi nepravilnega ali nepopolnega naslova stranke
-čas zamude zaradi višje sile ali drugih razlogov, za katere prodajalec ni kriv
– dela prosti dnevi, če predstavljajo začetek ali konec roka
Dostava je do vhoda v objekt na željenem naslovu. V primeru stanovanjskega objekta dobavitelj ni dolžan nositi blaga do nadstropja, kjer se nahaja kupec, temveč do vhoda v objekt. Dostava poteka preko prevoznih podjetij, ki opravljajo prevozne storitve.

1.2. Pošiljamo v naslednje države: Nemčija, Avstrija, Švica, Lihtenštajn, Luksemburg, Italija, Francija, Švedska, Danska, Združeno kraljestvo, Španija, Irska, Grčija, Estonija, Latvija, Litva, Norveška, Slovaška, Češka, Madžarska

Nastale stroške pošiljanja najdete pod točkama 2.1 in 2.3

1.3. Pošiljamo tudi na pakirne postaje GLS. Kot naslov za dostavo navedite številko pošte in številko pakirne postaje.

1.4. Čas pošiljanja je običajno 2-4 delovne dni. Zaradi preobremenjenosti paketnih storitev lahko pride do zamud.

2. Stroški pošiljanja

2.1. Za pošiljanje znotraj Slovenije, za naročila nad 100 € bez DDV, naročeno blago dostavimo brezplačno. Za vsa naročila manjša od 100€ se zaračuna 8€ bez DDV na paket.

2.2. Pri pošiljanju kosovnega blaga veljajo stroški pošiljanja 20 €. Ti so samodejno dodani v nakupovalno košarico in predhodno posebej navedeni v opisu izdelka.

2.3. Za pošiljanje v tujino zaračunamo naslednje stroške pošiljanja na naročilo:

Švica: 25 €

Vsi ostali: 18 €

2.4. Upoštevajte, da lahko čezmejne dostave povzročijo dodatne davke (npr. v primeru pridobitve znotraj skupnosti) in/ali dajatve, npr. v obliki carin, ki jih morate plačati.

Poškodovana ali izgubljena pošiljka
V primeru izgube ali poškodbe pošiljke vas opozarjamo, da je vaša pošiljka zavarovana proti izgubi ali poškodbi pri dostavi. Morebitno poškodovane izdelke zamenjamo z novimi. Prosimo, da nas takoj po prejemu poškodovanega obvestite po elektronski pošti. Pred uporabo izdelka je obvezna fotografija poškodovane embalaže, ki vas bo vodila skozi naslednje korake.